islands

2011-10-30 20:20:34 i the reason we call us creative,


The XX - Islands

Igår gjorde jag och Jonis pizza. Den blev mycket godare än vad den såg ut att vara. Förstår inte hur alla andra kan få sina att se så fina ut. Vår såg mer ut som en pusselbit än en sån där perfekt rekantagel.

Förutom att stressbaka fulpizza har jag suttit vid mitt skrivbord det mesta av helgen. Har utvecklat en sådan stark kärlek till den rödsvarta arbitartången jag fick häromdagen. Förstår inte hur jag klarat mig så länge utan den.

Här är förresten ett av halsbanden jag gjorde igår.

Kommentarer

Postat av: Leone

Publicerad 2011-10-31 17:03:59

Haha fulpizza, vilket underbart ord! Vad bra att den blev god i alla fall.

Postat av: Eleonore- Vinn exklusivt halsband från Truly Me

Publicerad 2011-11-01 10:33:18

Va roligt att du fått beställningar på halsbandet, det är ju verkligen unikt! Du får starta ett eget smyckesmärke nu :P

Tack, du är så snäll du med :D

Postat av: d

Publicerad 2011-11-02 23:03:29

jaaa hade verligen tur då hon ställde in dagens show



älskar the xx :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Email me youthnovels_blogg@hot..