rekord

2011-09-24 08:11:00 i the life we live,

Jag tenderar att alltid packa för tungt. Fast att jag alltid planerar exakt vad jag ska ha med. Skriver listor med minst sju kolumner för linnen, skor och allt däremellan. Så slängs halva garderoben ner i resväskan, och det slutar med att jag får be min lillebror sitta på väskan medans jag försöker dra igen dragkedjan.

Men när vi checkade in väskorna på flygplatsen för en månad sen blev personalen förvånad över hur lätt jag hade packat. Nu ska jag försöka slå mina 8,6 kilo. Bara det viktigaste får följa med. Just det, jag & mamma tar en sista minuten till Turkiet idag.


the list is long

2011-09-23 21:52:00 i the life we live,

För en månad sen kom jag hem från Turkiet och 40 grader, massage nästan varje dag, några fynd & en för skön säng. Här är några bilder.


Tror jag ska börja blogga mer, det är roligt. Och mycket lättare än twitter..

submarine

2011-09-15 15:16:30 i the movies we watch,


Alex Turner - Stuck in the puzzle

Igår skulle jag & mamma på förhansvisningen av The help. Men biljetterna hade tagit slut under kvällen, så istället såg vi Submarine. Den var lika bra som jag trodde den skulle vara, om inte bättre. Dessutom är hela soundtracket gjort av Alex Turner. Se den!



Email me youthnovels_blogg@hot..