nowhere

2012-01-30 19:52:50 i the clothes we wear,

Jag har velat ha denna jackan från Nowhere från första gången jag såg den. Prislappen å andra sidan var inte alls min smak. Men gissa om jag blev glad när jag såg att Nelly hade halva priset på hela kollektionen. Då kunde ju till och med skinnväskan med spetumpiercingen få följa med hem! Två av årets bästa köp.

att vara sin egna bästa vän

2012-01-29 06:05:00 i the life we live,

I mellandagarna var jag inne på Bodyshop några minuter och kom ut med en hel tygkasse fylld med produkter. Bland annat två duschcreme, två deo, en jättebra ansiktsmask, en parfym och TRE bodybutters. För det är faktiskt viktigt att vara snäll emot sin hud, helst skall man vara de bästa av vänner. För trots allt så kommer man dela livet tillsammans, och varför då inte göra det med silkeslen hy.


and i've been there before

2012-01-28 17:57:00 i the life we live,


The first aid kit - I found a way

Dessa skorna i mocka och skinn köpte jag förra veckan, tillsammans gick de inte ens på 500 kr. Jag kan redan se oss tillsammas. De beige och jag skall springa runt med bara ben och små fina klänningar, skrattades i vårsolen. De svarta skall få följa med mig på Way out West och vi kommer skapa minnen som aldrig kommer suddas ut.

sawdust

2012-01-15 22:24:42 i the life we live,

Peelat, badat bubbelbad, skrubbat, ansiktsmask, filat, hårinpackning och rakat benen har jag hunnit med idag. Just nu sitter jag i min säng och målar naglarna. Inte det bästa stället då jag redan har spillt glitterlack i sängen två gånger. Men skrivbordet är upptaget med massa tvätt jag inte har orkat vika än.

Innan jag somnar hade jag tänkt att smörja in hela kroppen i bodybutter från Bodyshop och läsa alla de där magasinen som har samlats på hög de senaste veckorna. Helt OK söndag. Vad har ni gjort idag?

celestica

2012-01-12 20:29:31 i the life we live,

Förutom feber och dåligt humör så har jag haft det rätt bra sen sist. Jag gjorde en miljard fynd på mellandagsrean. Dock var bara tre saker på rea typ. Jag har badat i mitt badkar och jag har kommit på ett nytt sätt att ha mitt hår. 

i'll be your emmylou

2012-01-12 20:14:40 i the songs we sing,

Det var tre evigheter sen jag uppdaterade här. Ni som ledsnade och bestämde sig för att sluta följa mig: Förlåt! Jag skall bättra mig, jag lovar! Vi kan väl försöka igen?

Email me youthnovels_blogg@hot..