1

2011-01-31 23:36:55 i the life we live,

Lykke Li - I follow rivers

Mitt namn är Julie, jag är 20 år & bor en timmes kollektivtrafik nedanför Göteborg. Jag älskar att skriva att göra-listor. Att planera och drömma. Jag tror inte på gud eller scientologi, men jag är säker på att allt har en mening. Det gör allt så mycket lättare när det inte blir som man har tänkt sig. Jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv. Jag tror inte någon egentligen vet. Jag vill bara vara glad. Och skratta mycket. Det är det bästa jag vet, och få andra att skratta. Då är jag nöjd. Jag älskar mjölkchoklad, jag hatar svarta oliver. Jag har åldersnoja och är väldigt envis. Saker och ting brukar ordna sig för mig, och om de inte gör det så var det inte meningen heller. Min drömkille har mörkt tjockt hår, snälla ögon och är 187 cm. Gärna med en brittisk accent, någon tatuering och med skäggstubb. Det gör ingenting om han röker. I somras hade jag en period där jag läste mycket, nu är böcker mer som dekoration till mitt nattduksbord. Jag önskar att jag hade en hobby, istället har jag utvecklat någon tvångstanke i form utav att jag inte kan duscha utan att ha dammsugit mitt sovrum. Min värsta mardröm är att sniglar, spindlar och flugor muterar och blir stora som mindre bilar. Jag hatar flugor. Och köttfärs. Men jag är inte vegetarian. Jag har bara en väldigt aktiv fantasi.

 


Email me youthnovels_blogg@hot..