mash-up

2009-12-29 14:30:31 i the life we live,

Letade efter musik på Youtube utan större framgång.
Tills jag kom över denna videon med 25 av årets mest spelade låtar mixade till en.
Grymt.


teeth

2009-12-16 01:39:47 i the reason we call us creative,

Skriver önskelista. Tänker på snor. Kollar på alla Lagy Gagas underliga outfits & plötsligt börjar pennan göra en alternativ look till en av Googles många paparazzibilder.

Det blev varken så jätte likt eller jätte bra. Det blev inte ens en önskelista. Men det blev något. 

old flame

2009-12-09 00:08:15 i the life we live,

Jag hade en gång en kort romans med Daniel Craig.
Det varade inte länge. Men åh, vad fint det var.
Jag & Daniel Craig. Daniel Craig & jag.
Han var min egna 007. Jag var hans Miss Moneypenny.

Vi gick på marknader i Camden. Busringde till Mads Mikkelsen. Och hade picnic i Hyde park.
Dagen innan jag åkte hem ristade vi in våra namn i den stora eken. Vi sa att så länge eken står där i Hyde, så länge skulle vi älska varandra.

Allt jag har kvar nu är ett kort.
Jag tittar på det ibland & tänker på eken i Hyde.


Email me youthnovels_blogg@hot..