20110830

2011-08-30 13:49:12 i the life we live,

Har i några dagar nu seriöst övervägt att skaffa twitter. Jag vet hur lame, tråkigt, töntigt och allt det där det är. Men det verkar ju så himla roligt!!

making a gif

sun-fucking-palace resort & spa

2011-08-17 10:41:43 i the life we live,

Så här grått har nog inte Frillesås varit på månader. Regn, blåst & blixtar. Men det gör mig ingenting, för om några timmar går flyget till Turkiet och ett femstjärnigt hotell!

Ungefär så här taggad är jag nu.

 

way out west

2011-08-14 23:31:45 i the life we live,

Igår var jag & Sanna på Way out West, och idag hör jag inte ett skit. Men det spelar ingen roll hur många armbågar jag fick, hur ont jag har i lilltån, och hur förjävla trött jag är idag. Way out West var nog det fetaste jag har varit på. Det var både mysigt, fint, galet och helt underbart med parkhäng, smålandspojkar, fulla klubbar, bög gogodansare, och söta muffins. Och vilken grym musik, The tallest man on earth, Twin Shadows, Tiësto, Russ Chimes, Rebecca & Fiona. Alla var bra, men ingen slår Kanye West. Han var utan tvekan det ballaste jag sett, jag älskar honom!
Jag och Sanna alldeles för tidigt, alldeles för trötta efter en alldeles för jävla grym dag.

picking it up

2011-08-09 21:17:00 i the life we live,

Sitter och skriver listor. Listor över musik jag ska fylla iPhonen med, saker jag ska köpa & kläder som ska packas. Och hur många skor kan jag möjligtvis tänkas behöva?

Ah just det, mamma överaskade mig med en resa till Turkiet och
Sun-fucking-palace resort & spa. 

så många gånger nu

2011-08-03 14:12:00 i the songs we sing,

Först började det som ett internskämt emellan mig och min lillebror. Mest med tanke på mustaschen. Men nu har Albin Gromer blivit en av våra favoriter. Mest på grund av denna låten. Jag älskar den.

hej igen

2011-08-03 13:39:37 i the life we live,

Det suger att inte ha internet. Vet inte vad jag hade gjort utan min iPhone. Jaja, nu ska jag äta baugette med kyckling. Det är så varmt ute att jag håller på att dö!

Email me youthnovels_blogg@hot..