where the action were

2011-06-29 17:18:59 i the life we live,


Coldplay - Charlie Brown (Live)

Jag kom hem vid 01. Då var jag svettig, odräglig, och trött. Fickorna var fyllda med sand och shortsen med gräsfläckar. Min näsa var lite extra röd efter all sol och skoskaven var oundvikliga. Men i hjärtan existerade inget av det. Där fanns bara minnen av skratt, sol, konfetti och underbar musik. 

Gårdagen kan ha varit sommarens, om inte årets, bästa dag.

it's the fall of rocknroll

2011-06-27 14:29:56 i the life we live,


Coldplay - Every teardrop is a waterfall

Idag åker halva världen upp till Borlänge och Peace & Love. Men det bryr jag mig inte om 'cause tomorrow you'll find us where the action is. Jag & Joanna alltså. Det kommer bli bra som fan. Nu återstår bara att bestämma vilka av de senaste miljoner fynd jag ska ha på mig..

this charming man

2011-06-22 10:56:38 i the life we live,

I söndags strecktittade jag på The Kennedys, men jag slutade efter det sjätte avsnittet. För jag vet exakt vad som kommer hända i det sjunde. Jag vet hur de vinkar på människorna längs gatorna, jag vet hur de ler och jag vet exakt hur blodfläckarna på Jackies rosa dräkt ser ut.

9

2011-06-03 23:55:55 i the life we live,

En perfekt helg spenderas med familj och vänner. Fredagen äter jag gott och kollar på någon film med familjen. Lördagen å andra sidan spenderar jag helst själv till en början, badar bubbelbad, fixar naglarna och läser en miljon olika tidningar. För att sedan göra mig i ordning inför kvällen där dans till housemusik och att skratta ikapp med vännerna står i centrum. På söndagen sover jag tills jag vaknar, tar en jätte lång frukost för att sedan åka in till stan för att äta ute och avsluta helgen med bio och geisha.

i'm gonna marry the dark

2011-06-03 22:36:26 i the life we live,

Var i stan med Louise. Vi skulle bara kolla lite i några affärer och äta middag. Men tittande blev till hittande som blev till köpande. Som i sin tur blev ångest över att ha spenderat alldeles för mycket pengar på saker som jag egentligen inte skulle ha. Men när jag kom hem och testade alla kläderna igen så visade det sig vara riktiga fynd. Och nu är jag megabautaglad!

8

2011-06-02 09:28:00 i the life we live,

Passion, något man brinner för. Passion..
Jag tror inte jag har någon. Om inte skratta räknas då. Jag älskar att skratta.


Email me youthnovels_blogg@hot..