alors on danse

2011-07-18 20:05:11 i the life we live,

Idag var jag i stan med Louise. Åt pizza och gjorde massa fynd, precis som jag alltid gör när jag är i city med Louise. Hur det kommer sig vet jag inte, bara att det gör så jävla ont i plånboken efter. Och nu behöver jag en miljon nya galgar med.


freaks and geeks

2011-07-15 22:05:00 i the movies we watch,

Sist jag såg Freaks and Geeks var det nyår och jag hade hög feber. Jag var så sjuk att jag inte ens orkade gå ner till familjen på undervåningen och kolla på Grevinnan och betjänten. Istället låg jag i min säng och kollade på Freaks and Geeks tills jag somnade. Dock hann jag aldrig se klart serien förän datorn krascha någon dag efter. Men jag tycker det är dags nu.






sk8er boi

2011-07-15 00:14:00 i the clothes we wear,

Det kändes lite off beat att sporta sotarmössan i mitten av juli. Men jag såg en skatekille med en likadan på clubben. Kändes skönt på något sätt.
Som om vi höll varandras ryggar, jag & sk8er boi.

create an avatar

wait 'til i get my money right

2011-07-14 23:00:47 i the life we live,

Många bra saker hände igår.
- Jag blev bjuden på finrestaurang av Louise
- Jag bjöd Louise på bio, Transformers 3.
- Hängde på clubben med gamla och nya vänner.
- Men kanske bäst av allt, Sanna har bokat två lördagsbiljetter till Way out West.

Ah, och så hittade jag en skrynklig tusing på clubbens golv. Tack som fan för den!


Mmmmmmmmmmmmm...

white/blue/black

2011-07-14 13:30:20 i the life we live,

Bakom min spegel står mitt kamerastativ. I garderoben, på den den där hyllan där alla väskor/mössor/halsdukar och några skärp samlas ligger min systemkamera intryckt. Den är rätt bra och så, men av någon anledning händer det max fem gånger om året att jag tar fram den och faktiskt använder den. Istället har jag fallit tillbaka till det där webcam-träsket som jag praktiskt taget levde i när jag var sådär 14-15 år och hade fått min första egna dator.

Hur som helst, så här ser jag ut idag. Älskar detta skärpet, passar fan till allt!

i'm up in the woods

2011-07-12 20:01:44 i the life we live,


Kanye West - Lost in the world

Sitter i mitt rum och lyssnar på Kanye West. Tydligen finns det bara Way out west-biljetter kvar till Lördagen. Men det gör ingenting, för det är verkligen lördagen som jag inte vill missa. Kanye West & Pulp, shit liksom! Nu ska jag bara övertala Sanna om hur jävla cool Kanye West faktiskt är..

Förresten har Sanna en blogg, inte så värst uppdaterad, men fin ändå.
Besök den! --> Sannasays


värdelöst

2011-07-11 18:11:30 i the life we live,

Jag hatade verkligen mitt hår igår. Jag tror aldrig det har fått ta så mycket skit innan. Men idag, idag när jag mår så illa att jag nästan börjar gråta, då är det alldeles lagom vågigt och inte alls sådär burrigt som det annars blir. Som om inte det vore nog så står mamma i köket och fixar min favorit mat, pappa startar grillen och lillebror sitter på verandan och spelar Stairway to heaven på hans akustiska gitarr. Det skulle kunna vara den mysigaste måndagen i år. Bara det att jag mår så illa att jag aldrig mer vill se mat och världens minsta ljud ger mig bautamega huvudvärk. Fan.



Email me youthnovels_blogg@hot..