what would jesus do?

2011-11-14 17:59:00 i the life we live,

Jag måste sluta umgås med Louise. Det går bara inte längre. Min ekonomi orkar inte med henne mer. För du förstår, varje gång vi kommer i närheten av en affär gör jag fynd. Jättebra fynd, men alldeles för många. En promenad genom stan kan leda till en tur in i en leksaksaffär för att sedan sluta med massa pysselgrejer från Panduro. En glass nere vid torget blir en vit liten prydnadsfågel från Hav&Sand. En sen lunch på Nello slutar definitivt i några hundringar spenderade på Zara. Jag måste helt enkelt sluta svara i telefonen när hon ringer. Hur som helst, här är resultatet av en snabbfika för ett tag sen.


Kommentarer

Postat av: Marika

Publicerad 2011-11-14 20:22:55

Renkudden kommer från Ellos.se! =)

Postat av: J e n n s a n s v ä r l d ♥

Publicerad 2011-11-14 22:24:54

snyggt!



ps. jag vill passa på att tipsa om min webbutik! just nu erbjuder jag 25 % rabatt på alla smycken.

www.jhshop.se

Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Publicerad 2011-11-15 12:59:47

I så fall borde jag säga upp bekantskapen med mig själv. För vi är jäkligt bra på att shoppa. Jag & Jag.

Postat av: Blopparna - Emmy

Publicerad 2011-11-16 10:48:54

Haha, känner igen det där! Alltid samma visa, en fika eller lunch på stan leder oftast till något mer! Inte bra alls så försöker hålla min undan från det!



Super fina smycken du hittade i alla fall!

Postat av: Anna

Publicerad 2011-12-05 08:31:31

åh så fina smycken!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Email me youthnovels_blogg@hot..