värdelöst

2011-07-11 18:11:30 i the life we live,

Jag hatade verkligen mitt hår igår. Jag tror aldrig det har fått ta så mycket skit innan. Men idag, idag när jag mår så illa att jag nästan börjar gråta, då är det alldeles lagom vågigt och inte alls sådär burrigt som det annars blir. Som om inte det vore nog så står mamma i köket och fixar min favorit mat, pappa startar grillen och lillebror sitter på verandan och spelar Stairway to heaven på hans akustiska gitarr. Det skulle kunna vara den mysigaste måndagen i år. Bara det att jag mår så illa att jag aldrig mer vill se mat och världens minsta ljud ger mig bautamega huvudvärk. Fan.


Kommentarer

Postat av: Susanna

Publicerad 2011-07-12 00:56:50

hade DÖDAT för ditt hår!!! testa att ta silikondroppar i burret så kanske det blir mindre burrigt och mer liksom, rakt och glansigt typ!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Email me youthnovels_blogg@hot..