here comes the ocean

2011-10-16 20:24:53 i the life we live,

Denna helgen har jag varit på barnkalas, badat bubbelbad, lagat en superdupermega god lasange, städat, bytt nagellack hundra gånger, testat alla skjortor jag har, kollat på Juno med Jonis, varit hundvakt, klätt ut mig till prinsessa, ätit våfflor, polerat silversmycken, kollat på Svenska Hollywoodfruar & fått världens allergireaktion. Från en katt alltså, dock måste jag medge att det faktiskt börjar sticka i ögonen varje gång jag hör Gunilla Perssons röst.

Nu tittar jag på gamla bilder. Saknar mitt röda hår. Den alldeles för korta luggen klarar jag mitt utan.


Kommentarer

Postat av: Ida we

Publicerad 2011-10-17 23:55:30

Jättefin bild verkligen! Hårfärgen med, rött är så snyggt!

Postat av: Ida we

Publicerad 2011-10-19 22:52:30

▲ Hah okej, men då var det ju tur att du gillade det iaf! Fast det var fel ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Email me youthnovels_blogg@hot..