crème fraîche

2011-11-14 23:19:00 i the life we live,

Jag skulle bara ställa en fråga angående crème fraîche till Fredrik. Men innan jag ens hade fått fram min fråga kom vi in på bakiscuisine, hurvida E-Type är cool eller ej och clubbetikett. För hur gott är det inte med lättsaltade chips och isvatten dagen efter. Och hur mycket E-type än försöker kommer autotune+långt hår+illasittande skinnbyxor aldrig bli en bra ekvation. Och det där paret som alltid skall ha en hångelfest mitt på dansgolvet, lär er lite vett & clubbettikett för fan!

Kommentarer

Postat av: alis

Publicerad 2011-11-15 11:52:55

svar: åh vad typiskt! mina glitterbyxor har jag köpt på zara för ett bra tag sen :D

Postat av: Rebecca

Publicerad 2011-11-15 13:01:53

Sv: åh tack!! Men har du kollat in min webshop då?!

Där finns med massa balla saker :) jag tror du skulle gilla!

http://www.detailsbyrebfre.se

Postat av: Ida Maria

Publicerad 2011-11-15 19:28:52

Sv: Visst är det underbart? :) Du har en väldigt blogg btw

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Publicerad 2011-11-15 22:01:31

Hehe nej det kommer nog aldrig bli en bra ekvation! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Email me youthnovels_blogg@hot..