ge mig nåt som tar mig någonstans

2010-11-07 16:00:08 i the life we live,

Jag var där. Jag var en utav de 10 657 som klappade händerna en miljon gånger för Håkan Hellström.

Efter att ha blivit stoppad vid ingången för min systemkamera två gånger, började jag nästan gråta. Men allt löste sig, och tjugo minuter senare var jag inne i värmen.

Väl inne i arenan glömde jag av sorgen över att få lämna systemkameran, det fanns liksom inte tid till att tycka synd om sig själv. För plötsligt stod alla 10 657 glada människor och klappade händerna medan de hoppdansade i takt till göteborgssonen.

När konserten kom till sitt slut, extra numret hade passerat & extraextra numrerna hade ekat ut kom en ensam Håkan Hellström ut för en sista gång och drog av Vi två, 17 år. Antagligen gårkvällens finaste stund, då hela arenan stod upp och sjöng med Håkan för sista gången.

Nu i efterhand spelar ingen roll att jag inte fick med mig min systemkamera in. Jag är i alla fall ett fint minne & två tygkassar rikare.

Trotsade det skrattretande kameraförbudet & tog upp iPhonen för att filma
Jag vet vilken dy hon varit i.

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2010-11-07 22:07:55

haha det där jävla kameraförbudet fick mig att i panik ta en taxi till min syrra och lämna kameran där. herregud vad förbannad jag var hah amen jag hann! och ja det var magiskt :)

Postat av: anna

Publicerad 2010-11-08 08:35:54

ja det var tur hon var så snäll mot dig. detsom gjorde mig mest irriterad var att det stod en kille med systemkamera på raden framför mig.

Postat av: susanna

Publicerad 2010-11-16 14:23:13

sv: åh tack! jag använder en hel del, hehe. bla. RetroCamera, PhotoFilters & Instagram!

Postat av: Maja

Publicerad 2010-11-18 23:11:12

Jag går uta bara helvete! FAAAN FAAAN FAAAN att jag missade detta. FAAAAN! har ångest Julie, förstår du det? Ja klart du gör man du var DÄÄÄR!!!

Postat av: susanna

Publicerad 2010-11-20 02:49:06

vart kan man köpa tygkassarna?

Postat av: Fredrika

Publicerad 2010-11-22 10:35:44

Såg honom i Lund i lördags, såå mäktigt! <3

Postat av: rebecka

Publicerad 2010-11-24 17:36:35

jag var också där. magiskt är bara förnamnet, det var den bästa kvällen i mitt liv. lyckades smuggla in min digitalkamera faktiskt! :)



haha du har riktigt bra musiksmak, håkan, markus krunegård och daniel adams-ray ser jag här under :D ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Email me youthnovels_blogg@hot..