love is the end

2010-03-04 13:42:48 i the life we live,

För ett år sedan var det klänningar, innan dess väskor. Men det som ligger i tiden nu är skor.

 

Det är något speciellt med mig och skor. Varje gång jag införskaffar mig ett par nya så är det som om endorfiner frigörs i min hjärna och jag blir glad. Plötsligt skiner solen, himlen blir klarblå & fåglarna börjar kvittra.

Oxfords, klackar, flats, platåer, kilklackar, plimsolls.

Alla är varmt välkomna.

 

Just nu väntar jag på åtta nya par ska komma till samlingen.

Jag ska bara tjata mig till ett par klackade boots så är jag hemma sen.

 

Lena PH har rätt, kärleken är evig & där jag bor börjar lika en butik.

Kommentarer

Postat av: Vic

Publicerad 2010-03-04 13:54:45

Sv: Med all rätt! De är faktiskt riktigt stabila :) Inga minus alls!

Postat av: sanna

Publicerad 2010-03-04 18:06:16

sv: ja, det var vackert då. och det var definitivt inte skor som var viktigast här i världen. love it!

Postat av: David

Publicerad 2010-03-07 15:46:14

har samma fetisch här om inte värre!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Email me youthnovels_blogg@hot..