i get around

2010-05-02 13:48:25 i the life we live,

Born Ruffians - I need a life


Det var fredag, det var valborg. Det skulle inte bli något.
Det regna, det var kallt. Det kunde inte bli något.
Men jag antar att det blev uppehåll.

Kastades fram och tillbaka från opepp till fest.
Förfest i ett flickrum. Förfest i Vallda. Förfest i forsen i bäcken.
Där fastnade vi. I ett hus fullt av soffor och okända människor. Spelade twister, dj'ade, drack cider, pratade om livet vi levt & skrattade.

Krogen vid hamnen med gamla vänner var målet, men det blev stolpe ut. Istället gick vi från busskur till busskur med en nyfunnen vän.
Och jag kan säga dig, att även om inget blev som det var tänkt.
Så blev allt som det skulle.


Kommentarer

Postat av: LINDAVIOLA!

Publicerad 2010-05-02 15:50:41

sv; haha, nästan. Det var några lite längre ner i alla fall. Så helt mobbade vart vi inte.

Postat av: LIIISA :)

Publicerad 2010-05-02 17:28:14

Haha ja, dom är sjukt fina. Älskar dom, men det gick ändå rätt bra nu när jag hade dom på valborg ;) Hade lite ont i fötterna och mitt lilla knä dagen efter. Men det gick inte att skicka tillbaks dom ;) Haha.

Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Publicerad 2010-05-02 19:37:24

Nej, just nu vet jag inte vart det finns liknande wedges faktiskt, men kolla typ Asos eller Nelly, de har ofta mycket att välja på :)

Postat av: frida

Publicerad 2010-05-03 18:49:26

Kan inte riktigt släppa hur fantastiskt fint du skriver. Man blir liksom så himla medtagen. Sådant är häftigt, men sällsynt!



Har aldrig tänkt på den som en fondvägg, men det var en asbra idé. Ska komma ihåg det nästa gång jag målar om (vilket händer pinsamt ofta).



Låten är förresten amazing. Har fastnat lite för Hummingbird. Fast hela Red, Yellow & Blue-albumet är asbra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Email me youthnovels_blogg@hot..