make or break

2010-05-03 23:43:35 i the life we live,

Carin ringde när jag gick igenom allén, hon ville att jag skulle komma på intervju. Min första riktiga arbetsintervju. Och nu kan jag inte bestämma om jag är glad eller nervös.

Jag är rädd för att hoppas på för mycket. Allt går för bra nu.
Men jag är nog mer rädd för att hoppas på för lite, då finns det ju plötsligt ingen mening. Fan Carin, nu kommer jag inte kunna sova ordentligt tills jag får träffa dig. Sen kommer jag antagligen inte kunna sova förrän vi hörs igen. och endast Gud vet vad som händer efter det.

Jag går i cirklar just nu, googlar tips & råd men blir inte klokare.
Jag behöver all hjälp jag kan få.
Vad ska jag ha på mig? Vad ska jag säga? Ska jag förbereda mig på något sätt? Vad finns det för regler? Visa mig vägen.

Du gör mig galen Carin.

Kommentarer

Postat av: LINDAVIOLA!

Publicerad 2010-05-04 16:30:44

Vad är det för arbete som står på spel :D?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Email me youthnovels_blogg@hot..