perfect strangers

2010-04-04 22:58:30 i the life we live,

Don't be a stranger - Perfect Problem

När känner man någon?

Hur vet jag att jag känner dig, och du känner mig?

Vad är det för skillnad på att känna någon & bara vara bekant?

Var går gränsen för att känna & bara känna till?

 

Är det när man hejar på varandra när man ses på stan? Är det när man vet vilket fotbollslag den andre hejar på? Är det när man blir kompisar på Facebook?

 

Jag har tänkt på det ett tag nu. Men jag kommer ingenstans i mina funderingar. Det gör ingen annan som jag känner heller, om jag nu faktiskt känner dem. Svårt.

 

Kommentarer

Postat av: emmyg

Publicerad 2010-04-07 18:41:30

eller hur! underbar,.

tack du :)

Postat av: Ebba ♥

Publicerad 2010-04-29 19:35:52

Vilken mysig blogg du har :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Email me youthnovels_blogg@hot..