i know she know we know

2011-05-13 10:51:47 i the life we live,


Susanna Levin - Satan i gatan

Jag tycker det är orättvist att inte alla kan sjunga, att inte jag kan sjunga.. Mamma säger om det var så, så skulle det ju inte vara något speciellt.

Men om jag ska drömma och låtsas att jag kunde sjunga, så skulle jag vilja sjunga som Susanna. Hon har en sån där lite släpig men ändå popig röst. När man har tur så släpper hon en cover eller två på sin blogg, och ibland är hennes pojkvän med och sjunger, hur fint är inte det?

 

Kommentarer

Postat av: Susanna

Publicerad 2011-05-13 14:39:23

åh jisses vad glad jag blir för de fina orden! bästa (och typ enda) recensionen jag någonsin fått! en miljon pussar till dig!

Välj en låt vilken du vill så looooovar jag att göra en cover på den! ÅÅH (med eller utan Jakob, vad du vill hihi)



MILJONER KILO KÄRLEK <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Email me youthnovels_blogg@hot..