loose lips sink ships

2010-11-25 13:42:15 i the things we want,

Acnes Hybria har varit mina drömskor sedan jag såg första pressbilden på dem. Jag la till och med upp dem här på bloggen i våras och skrev att dom SKA jag ha. Efter priset släpptes tappade jag tron. 3500 kronor för ett par åh så vackra skor passade varken min plånbok eller sinnesfrid just då.

Men häromdagen när ögonen började tåras upp efter jag inte kom in på H&Ms webstore för att ta del utav Lanvin var det som om himlen sprack upp och solen visade sig. På seconds.se hade en tjej lagt upp ett par alldeles nya Hybria Lea i min storlek. För bara 920 kr. Det kändes som om det var ödet. Så jag la ett bud och hoppades på det bästa. Ett dygn, 24 förväntansfulla timmar senare fick jag ett mail. Någon jävla fitta hade budat över mig med tio kronor.

Kommentarer

Postat av: fashion for nothing

Publicerad 2010-11-25 14:02:43

fy fan va surt. dom är ju så fina!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Email me youthnovels_blogg@hot..