en är krossad, en är din

2010-06-02 00:09:32 i the life we live,

Nu är det exakt en vecka kvar till Oskar Linnros släpper sin solodebut Vilja Bli. Och aldrig förut har jag längtat så här mycket för en svensk skivrelease.

Jag har alltid gillat Oskar, redan från Snook-tiden har han varit självklar för mig. Men aldrig trodde jag att han skulle kunna skapa sådana här melodiska mästerverk. Så som Från och med Du, som bara blir bättre och bättre för varje gång. Och vem kan argumentera emot Ack Sundbyberg?

Om du frågar mig, så verkar Vilja Bli andas ljumma kvällar & eviga sommarnätter.


Detta får vi nöja oss med tills releasen 09/06.

Oskar Linnros -  Ack, Sundbyberg
Oskar Linnros - Från och med Du

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2010-06-02 09:14:07

jaa älskar det linnet, så användbart.

Postat av: jenny

Publicerad 2010-06-03 09:12:04

bra låtar

Postat av: B R O W N S U G A R

Publicerad 2010-06-03 12:11:33

Sv: jo men det jag menade var att jag tyckte det var töntigt att gifta sig på det datumet ENDAST för att viktoria och daniel gör det. Om man själv har en personlig koppling till datumet eller någon annan anledning så ser jag inget fel med att gifta sig då :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Email me youthnovels_blogg@hot..