mor & jag

2009-09-25 01:44:36 i the life we live,

Jag är så trött på människor som påstår att ju yngre föräldrar, desto bättre.
Att de skulle ha mer gemensamt med dem beroende på om de var 35 eller 55.
Vad vet dem?

Min mamma är 54 år & galen. Crazy I tell you!
Vi kan prata & skämta om allt. ALLT!
Från granntanten & den grövsta göteborgskan till de mest vulgära saker du kan tänka dig.
Still, är hon nästan tio år äldre än många av mina vänners föräldrar.
Men det skiter jag i. För det är som mamma säger, Man är inte äldre än vad man känner sig.

Åldern är bara en siffra. Något som är till för register & passkontrollanter.
En personlighet å andra sidan, är den du är.
Det är en stor jävla skillnad.

Kommentarer

Postat av: Linda - Livet är rosa!

Publicerad 2009-09-25 06:43:50

Du är duktig på att skriva, så det ska säkert gå alla tiders.

Postat av: Zandra

Publicerad 2009-09-25 13:08:31

Sv: Aha de kunde man ju gissa, dem har mycket snyggt men den där kavajen var verkligen galet snygg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Email me youthnovels_blogg@hot..